Kerja Malam & Deepavali

As-salam..

Hai.. lama sudah blog ni tak diupdate.. biasalah, kena keje teruk.. hehe.. apa khabar member-member ku? harap korang semua sehat belaka.. hari ni tak tau kenapa tergerak pulak hati aku ni untuk bukak balik blog aku selepas hampir 6 bulan menyepikan diri.. sebenarnya aku tengah keje malam ni & tengah boring sesangat.. so aku amik masa ni ntuk update blog, buat apa yang patut.. hihihi.. di kesempatan ini aku nak ucapkan happy deepavali pada semua kawan-kawan hindu aku & jugak semua orang hindu di luar sana.. jangan main mercun je.. nanti tak pasal-pasal masuk hospital.. hehe.. orait.. back to work!
Category: 0 comments

0 comments:

Perhatian Kepada Pendatang!!

Selamat Datang.. Pada Yang Kenal Ataupun Belum Kenal Serta Yang Nak Kenal, Tinggalkan Mesej Di Chatbox, Okay?