Aku Benci....

As-salam..

Hai pada semua pembaca sekalian.. apa khabar? macam biasalah, aku memang busy ngan keje.. topik pada malam ni.. ialah aku benci.. aku benci laman sosial.. tak tahu kenapa.. pasal apa? perempuan.. selalu macam tu la.. tak paham? orait, aku cerita...

aku ada suka seorang perempuan ni.. tapi ntah la.. dia duduk jauh nun di penang/perak.. aku pun kenal dia dari laman chating.. kami memang ada bergaduh tapi kadang-kadang ada jugak sayangnya.. dalam bulan lepas dia ada datang KL jumpa aku dan siap bawak aku jumpa dengan maknya lagi.. tetapi, baru-baru ni aku merajuk dengan dia atas alasan yg cukup munasabah bagi aku..

aku ada facebook.. aku delete dah facebook tu dalam awal bulan 3 camtu.. siap bagi komen kenapa aku delete facebook aku tuh.. " saya ketagih facebook.. hari-hari ketagih bukak facebook.. jadi saya berhenti sebelum lebih teruk".. ok tak alasan ni? heheh...

Tapi, dalam 3 hari lepas aku dapat email dari pihak facebook mengatakan aku boleh online balik, apa yang diperlukan cuma email dan password.. So aku pun cuba la masukkan id aku dan password.. memang boleh on9.. tak sangka pulak.. semua kawan, komen & even post aku yg sebelum2 ni ada lagi.. tak berubah apa pun.. so aku pun mulalah komen.. tapi sorang pon tak caye aku da delete facebook ni.. lantak korang la.. buat apa aku nak tipu.. xcaye korang try sendiri.. (tapi tanggung risiko sendiri la)..

Masalahnya, bila aku bukak balik facebook ni aku terkejut bila tengok orang yang aku suka dan sayang dah ada buah hati lain.. siap tulis tajuk album.... "My Soul Mate"... Apekes.. baru sebulan aku delete facebook kau dah ada buah ati lain.. perempuan.. memang macam tu la.. bila dah percaya, di makannya kepercayaan kita.. aku da malas nak fikirkan dah.. bila aku tanya apa semua ni.. dia kata aku tak paham dia.. tak sayang dia.. so dia cari orang yang boleh teman dia, yang boleh teman dia & baik dengan dia.. tolong paham.. BAIK!!.. aku lepaskan kau.. pergilah dengan orang yang kau sayang, yang baik, yang boleh teman kau tuh... semoga kau bahagia.. aku?? biarlah aku sendiri.. aku dah malas da nak fikir pasal cinta-cinta nih.. buat sakit kepala je.. jangan nanti aku kena darah tinggi udah la..


Kata Dua : Rasa Macam Nak Jadi Playboy~~
Category: 3 comments

3 comments:

GadisKasutConverse said...

fb x slh..skrg ni relaz.ala..cinta dtg dn pergi..pd yg bertahan pd cinta,tahniah..pd yg klh,takpe..esk belum mati lg utk cinta..

p/s:xde makna ape2..

S said...
This comment has been removed by the author.
Sham said...

penulis : takpe.. kemarahan sudah reda... hehe..

waa, da tukar gmbr pic.. the mask of zorro.. ahakss

Perhatian Kepada Pendatang!!

Selamat Datang.. Pada Yang Kenal Ataupun Belum Kenal Serta Yang Nak Kenal, Tinggalkan Mesej Di Chatbox, Okay?