Merah Itu Warna Kehidupanku

As-salam..

Warna merah adalah antara warna faveret aku.. Mungkin kerana sejak dari kecil aku disemaikan dengan warna hero dari siri drama bersiri ini :

http://topotato.com/image/rangers/red%20rengers.jpg
(Power Rangers : All Red Rangers)

Bukan saja pakaian aku sukakan warna merah, warna motor warna merah, dan juga kereta aku akan dicat warna merah(Ini idea ayah aku).. Hahaha.. memang jodoh aku dengan warna merah kot.. So, pada gadis di luar sana, sila suka warna merah kalau nak mengorat saya.. Kui kui kui..

Kata Dua : Merah Itu Lambang Keberanian.. Yeah..

2 comments:

GadisKasutConverse said...

kena kejar dgn lembu baru tau!=P

Sham said...

haha.. kalau dia kejar, karate je dia nanti.. keh3..

Perhatian Kepada Pendatang!!

Selamat Datang.. Pada Yang Kenal Ataupun Belum Kenal Serta Yang Nak Kenal, Tinggalkan Mesej Di Chatbox, Okay?