Overtime Hari Cuti

As-salam..

Kadang-kala aku rasa sia-sia bila aku ambil cuti tapi kena kerja jugak.. Tadi masa aku tengah sidai kain, tiba-tiba supervisor call minta tolong aku masuk kerja sebab staff tak cukup.. Well, sebab taknak lukakan hati sesiapa selain aku pon dapat overtime, boleh la cari duit lebih sikit.. Tapi hari ni overtime pon penat giler.. Hantar folder ke shop lot, angkat kotak dan satu lagi angkat rak dari kabin.. Gambar adalah seperti berikut :

Pic 1
(Dari Kiri : Hanif a.k.a Chicken, Mamun Mia a.k.a Maimun & Thiru a.k.a The Boss)

Pic 2
(Chicken Di Depan Sementara Maimun Yakni Co-Driver Membawa Rak Dengan Hati-Hati, Eksiden Nanti Masuk Hospital Pulak.. Ehh, Kitaorang Memang Keje Hospital Pon.. Hahaha)

Walaupun penat, tapi lunchtime kitaorang disupport oleh Abang Kamal a.k.a Orang Kaya MRD sebab tolong dia buat kerja pindah-pindah barang ke shop lot nih.. Apa-apa pun, terima kasih ye bang.. Rasanya bil saya makan tadi adalah dalam 10 ringgit.. Hahaha.. Tu baru makan nasi je tuh.. Belom mintak benda lain tuh.. Kui kui kui.. Oleh kerana aku dari malam semalam tak makan, tak sempat masak(tengah sidai kain) kena call suruh datang kerja so aku tibai kaw-kaw bila orang nak belanja makan nih.. Hehehe..

Kata Dua : Kenyang Sampai Ke Malam.. Zzzzz..

2 comments:

GadisKasutConverse said...

keje...keje...keje...

Sham said...

mestilah.. duit takkan datang bergolek.. heheh.. penulis sehat?

Perhatian Kepada Pendatang!!

Selamat Datang.. Pada Yang Kenal Ataupun Belum Kenal Serta Yang Nak Kenal, Tinggalkan Mesej Di Chatbox, Okay?